یا ابصرالناظرین

میل دارم که بنویسم چقدر تو را وقتی دارم چیزی کم ندارم

میل دارم بنویسم چقدر دلم تو را این شبها صدا میزند

ببخش بر من اوقاتی را که به غفلت از تو میگذرد

ببخش شبهایی را که میتوانستم پای سجاده باشم و العفو بگویم ولی پای موبایل نشستم و به "یاالله" بسنده کردم...

نگذار حداقلی بمانم

نگذار این درد که بر پیکره ام افتاده هیچ گناهی را ازم پاک نکند. این خیلی بی انصافیست. من که باورش نمیکنم. میخواهم به رحمتت امیدوارتر باشم تا این حدیث که سندیت اش هم معلوم نیست. شاید روز جزا بگویند قرار نبود دندان درد گناهانت را پاک کند اما چون حسن ظن داشتی به خدا، همانطور شد و نه تنها از گناهان پاک شدی بلکه... حسنات هم برایت نوشته شد! فقط بخاطر حسن ظن ات!

خیلی نامانوس است برایم روزه نگرفتن وقتی بخاطر دندانی باشد که دیگر سرجایش نیست و احتمال عفونت کردنش مرا وادار به روزه نگرفتن میکند 😞

یا من یبدل السیئات بالحسنات...