دارم دنبال ژله های مختلف میگردم پیش خودم میگم مهم نیست که اقای خونه امشب و دیروز بی حوصله ست و داره حوصله منو هم سر می بره. من امشب وقتی از پیش دوستاش برگشت یه ژله ی رنگین کمان ب همین دو رنگ ژله کاملم درست میکنم به مناسبت میلاد سیدالکریم و اینکه قرارمان این بود مناسبت ها در خانه پررنگ باشند. گلستان رو باز میکنم. نمره روش تحقیق تموم انرژی مو میکشه....انگار یهو مخم سوت بکشه و یخ کنه. مات میمونم به صفحه مانیتور. امتحان فردا  هم سه واحدیه و اگه فردا رو هم گند بزنم دیگه امیدی برای واحد بالا برداشتن نمی مونه. این ترم خسته کننده ترین امتحان های این 5ترم بود. نمیدونم شاید به لحاظ ظاهری ترم 4 امتحاناتش سخت تر بود. هرچی بود اون موقع عقد  بود و دوری..الان نزدیکی و دوری... الان نزدیکی و کسل شدن... الان ...
هنوز از خواب بلند نشده. گیرپاچ میکنم گاهی اوقات. زندگی مشترک خوب بهم نشون داد که صبرم و تحملم و زنانگی ام و ارامشم چقدر است...
الحمدلله...